Väike aga tubli 80 B2 sattus Kristjani kätte kõige lähedamat kanalit pidi. Vanaema loovutas oma igapäeva liikuri lapselapsele ning sellest sündis pisik mida on tänaseni keeruline kehast välja saada.
Oma teed alustas B2 tavalise vabalthingava Quattrona. Vanaema oli autot tulihingeliselt hoidnud, kuid paraku aeg teeb oma töö ning Sleepersi mehed otsustasid Audi siiski osadeks lammutada, et see hoolikalt ja ”õieti” uuesti kokku komplekteerida. Alustati värvitöödega, mille käigus likvideeriti roosteuss ning loobuti küljelaienditest ja muudest peenetest lisavidinatest, sest üks õige Sleeper peab sulanduma üldmassi.
Kui kere värvimisest saabus leidsid oma tee nii veermikusse kui ka kapotialla rohkem kui üks pöörane element. Sillad parendati polüuretaanpuksidega, pidurid asendati Porsche 911 all leiduvate osadega, veoteljed said uuendatud ning köögipoolele maandus 96. aasta S6-lt leitav 2.2 AAN turbomootor. Mis peamine, originaalturbo – väike, Holset HX40 – paras.
Terve auto elektrisüsteem sai nullist üles ehitatud ning lisati Haltechi programmeeritav aju, mille abil on võimalik mootorist välja pigistada iga viimnegi hobujõud. Et asja veel paremaks saada muudeti ka toitesüsteem etanoolikõlblikuks.
Väikse aga tubli B2 80-ne ehitus on kestnud aastaid ning kestab veelgi. Sellele vanale koerale meeldivad uued trikid. Perioodiliselt on taas alustatud aktiivset ehitust. Uus mootor, uus ajulahendus ning muudki põnevat. Sellest juba lähemalt siis, kui taas kilomeetreid mõõdetakse.